۴ پاسخ

بهش بی بی کر نمیدی؟

فک کنم یبوست داره چون کمه کمش ۵/۶بار مدفوع میکنن بچه ی من هم شیرخشک میخوره هم شیر خودمو

تا یک هفته عادی
مگر اینه شکمش سفت نشه
شیر خشک میدی یا شیر خودت

اگه شیرخشک میخوره عادیه

سوال های مرتبط