سلام من تا ۵۰ روز خونریزی و لکه بینی داشتم دیگه قطع شد ۲۵ روز بعدش یعنی ۷۵ روز بعد زایمان پریود شدم
من دوماهگیش شدم
خونریزی بعد زایمان من ۵۷ روز بود
تا دوماه طبیعیه
بعدشم اگه شیردهی منظم داشته باشی ممکنه تا یکسال خونریزی نداشته باشی
اگر غیرمنظم باشه ممکنه همون ماه بعدش پریود بشی همه چیز به شیر دهیت بستگی داره
تا چهل روز خونریزی زایمان حساب میشه بعد از اون پریودیه ، من کلا دو هفته خونریزی خیلی خفیف داشتم از اون موقع تا الان فقط ترشح دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.