۲ پاسخ

منم اونجوری شدم البته ک ۱ ماه تاخیر تو پریودی داشتم بخاطر اون بود بعد پریود درست شد

سزارین بودی؟
شاید بخیه هات درد میکنه

سوال های مرتبط