۷ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اگه طبیعی زایمان کرده باشی بخاطر بی حسی اپیدوراله بمن زدن یه ربع بعد بردن اتاق عمل😭😭

منم همینطور تازه پامم درده و گردنم

من بالاترازاینجایی که علامت زدی درد دارم الان چهارروز هم درد گردن هم کتف و دست کتف راستم که انکار چاقو فرو کردن همش میسوزه و درد میکنه🥲دلم میخاد گریه کنم سزارینی هم هستم شاید بخاطر اونه ولی اویل اصلا درد کمر نداشتم حتی یه کمی همه جام درد میکرد به جز کمر

وای منم با اینکه دخترم‌سبکه اما نمیتونم دو قدم تو بغلم نگه دارم

منم همینطور
اگه سزارین شدی بخاطر آمپولی که تو نخاعمون زدن

به خاطر بچه داری است خیلی کمر درد میشه آدم

سوال های مرتبط