۵ پاسخ

از ۵ و نیم ماه دادم

از ۶ ماهگی دادم من البته چند روزی یبار که یبوست نگیره

من از 6 ماهگی می‌ریختم تو فرنی اونجوری بهش میدم هفته ای دوبار

من از ۶دادم..خیلی هم دوس داره..و بهش ساخته

از6دادم. اوتمیلش رو

سوال های مرتبط

مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین 👶 مامان محمدحسین 👶 ۱ سالگی
مامان آراد🫀 مامان آراد🫀 ۸ ماهگی
مامان اسما🩷آنیسا مامان اسما🩷آنیسا ۸ ماهگی