بسلامتی😌
همون تم دریا رو گرفتی برا عکس؟
ما شانسمون دیشب رفتیم تم دریاشون نمیدونم به چه مشکلی خورده بود تم تدی گرفتیم🥲
ولی خوشگل شد بازم
عقیقه بخوای کنی حتما باید مهمونی بگیری
عزیزمعکس بذار از تولدش و این لباسی که تنشه مرسی 😍
کیک چیشد ب کجا گفتی خوب درورد
الان براش عقیقه کردی
مبارکه عزیزم ♥️
اوخی عزیزم
من خیلی دوست دارم یکسالگی دخترمو جشن بگیرم ولی واقعا فامیلای شوهرم مفت خورن درسته ادم برای خوشی پسرش و دورهمی میگیره و بفکر کادو نباید باشه ولی از اینکه میان میخورن و خانواده ای دویست یا سیصد میدن واقعا زورم میاد
اگ تولد بگیرم دعوت نکنم مادرشوهرم چسی میاد دیگه همون بین خودمون بگیرم بهتره فوقش کلاس اولش تولدشو با هم کلاسیاش میگیرم ک بیشتر خوش بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.