اگ کیسه اب گرم سرد نزارم رو واکسن چی میشه؟

۱۱ پاسخ

من جای واکسن روگرم میگیرم باروسری میبندم

مگه جاواکسن روسردمیکنید؟

من همون دو دفعه اول سرد گذاشتم دیگه نزاشتم

من نمیزارم اصلا
چیزیم نشده

منکه این چیزارو نزاشتم ن‌براپسرم ن دخترم

هیچی نمیشه من نذاشتم

هیچی سردوبزار خوبه من سردو گذاشتم ولی گرم نه

من کلا نذاشتم چیزیم نشد

جای واکسنشون میگن سفت میشه من سرد رو کذاشتم ولی گرم ن

هیچی نمیشه

من که اصلا نمیزارم هیچیم نشد

سوال های مرتبط