من جای واکسن روگرم میگیرم باروسری میبندم
مگه جاواکسن روسردمیکنید؟
من همون دو دفعه اول سرد گذاشتم دیگه نزاشتم
من نمیزارم اصلا
چیزیم نشده
منکه این چیزارو نزاشتم نبراپسرم ن دخترم
هیچی نمیشه من نذاشتم
هیچی سردوبزار خوبه من سردو گذاشتم ولی گرم نه
من کلا نذاشتم چیزیم نشد
جای واکسنشون میگن سفت میشه من سرد رو کذاشتم ولی گرم ن
هیچی نمیشه
من که اصلا نمیزارم هیچیم نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.