۵ پاسخ

منم الان چند وقتیه که نه درست حسابی خواب دارم نه استراحت کلا هم که فشار میده و از درد معده هم نمیتونم دوام بیارم ،کلا از ۳۰ هفته به بعد آدم یه جوری میشه

من ماه هشتم خیلی سم خالص بود همش یا دکتر بودم یا بیمارستان

اگه درد داشتی و بازم اینطور بود بیمارستان. در غیر این صورت چیزی نیست

ولی منم از ۲۹ هفته اینارو که میگی دارم‌

اگه انقباض و دردت منظم شد، با استراحت خوب نشد و فاصله کم و شدتش زیاد شد برو بیمارستان

سوال های مرتبط