۳ پاسخ

منم همینم عزیزم دکترگفت چون جنین داره بزرگ میشه فشارمیاره

خب الهی شکر نترس اگه دردش طولانیه میتونی به دکترت اطلاع بدی

نگران نباش به خودت هم استرس نده
استراحت کن طبیعیه چون جنین الان خودشو داره میکشه داخل شکم
تا خون ریزی و لکه بینی نداشتی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری