۴ پاسخ

نا دردش زیاد نیست واستم یا راه کمرم درد مگیره

نا خدارشکر طبیعی باردار شدم ۳سال تهت نظر دکتر بودم باردار نشدم

طبیعی اگ خیلیی درد میکنه ک به دکترت بگو شیاف بده بزاری

عزیزم طبیعی باردار شدی یا ای وی اف میشه بگی تحت نظر کدوم دکتر بودی

سوال های مرتبط