۲ پاسخ

اگه خفیف باشه و کمتر از درد پریودی طبیعیه

بله سعی کن استراحت کنی ب پهلو چپ بخوابی ببینی کم میشه؟ معمولا درد های طبیعی باید با استراحت خوب بشه یا خیلی استمرار نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی