صبح ناشتا بهش روغن زیتون بده
پودر پیرولاکس هر 12 ساعت یه قاشق غذاخوری تو یه لیوان آب ولرم قاطی کن بده بخوره
اره ،کلادخترمن تنبلی روده داره ولی سعی کن شربت ندی میوه هایی ک دونه دارن مثل کیوی گوجه فرنگی هندونه ایناخیلی خوبه
شربت لاکسی ژل
پودر پیدرولاکس هم خوب و بی ضرره
شربت انجیردکتربهم دادگیاهی،ولی دخترمن هروقت یبوست میشه بهش یه دونه کیوی میدم زودی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.