۵ پاسخ

صبح ناشتا بهش روغن زیتون بده

پودر پیرولاکس هر 12 ساعت یه قاشق غذاخوری تو یه لیوان آب ولرم قاطی کن بده بخوره

اره ،کلادخترمن تنبلی روده داره ولی سعی کن شربت ندی میوه هایی ک دونه دارن مثل کیوی گوجه فرنگی هندونه ایناخیلی خوبه

شربت لاکسی ژل
پودر پیدرولاکس هم خوب و بی ضرره

شربت انجیردکتربهم دادگیاهی،ولی دخترمن هروقت یبوست میشه بهش یه دونه کیوی میدم زودی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۳ سالگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی
مامان عسل بانو مامان عسل بانو ۲ سالگی