سلام عزیزم
احتمالا کم خونی مینور دارین
ذخیره آهنت خوبه ولی میتونه بهترم بشه
قندت ۱۱۶ ئه و اگه قصد بارداری داری بهتره حتما از الان رژیم غذاییتو رعایت کنی چون تو بارداری کنترلش سخت تره و اگه دکتر صلاح بدونه ممکنه با توجه به وزنت و ... بهت دارو بده
تیروئیدتم اگه قصد بارداری داری باید بیاد زیر ۲/۵ ولی اگه قصد نداری این عدد نرماله و مشکلی نداره
ویتامین دی هم کمه باید بره بالای ۳۰
بدنت در مقابل سرخجه ایمن هست (یعنی اثر واکسن هنو هست) ولی به نظرم یکم لب مرزیه
باز حتما باید دکترت ببینه جواب آزمایشو دیگه
سلام عزیزم فقط تونستم این کار رو برات انجام بدم
اینم ادامش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.