ببر سرویس اشنابشه
یعنی دستشو بگیر ببرش بگو اینجا جیش کنم
بعد بگو جیش داشتی اینجاجیش کنیم.
بعد من خودم دخترمو روزاپوشک نکردم.هریک ربع اینامیبردمش جیش کنه.من توحموم شروع کردم براش.
شباپوشکش میکردم چون زیادجیش میکرد. درکل حوصله اگرداری بگیرش .دعواش نبایدکنی. اگرم جیش کرد بگو اشکال نداره ولی جیش داتشی بگو مامان من جیش دارم.
اره چند روز با خودت ببر و هی کلمه جیش رو تکرار کن و شلوارش در بیار اونجا بشینه اب بازی کنه جیشش بکنه بیار بیرون
سخت نگیر
قید تمیزی و اینا بزن
اگه دیدی همکاری میکنه مثلا تا میگی بریم جیش میاد ادامه بده اگه نه ولش کن یه ماه دیگه تست کن
وقتی هم استارت بزن که خودت از لحاظ روحی وروانی اروم باشی مثلا دو سه روز بعد از پریودی
۲۳ ماهگی گرفتم
من یک ماه قبل تولد دو سالگی استارت زدم و تا تولد دوسالگی یاد گرفت و خودش میرفت
من گرفتم تاد۳ روز اول دوبار پی پی کرد تو خونه ۵ ۶بار هم جیش کرد شایدم بیشتر ولی اصلا دعواش نکردم کامل یاد گرفت بعد یه هفته
مایبیبی هاشم بخشیدم
منم از دوسالگی گرفتم سه ماه میشه ک خودش میگه و میره خداروشکر
یماه هروز بردمش دستشویی
الان خودش میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.