سلام خانما چ ماستی ب نوزادتون میدین؟

۶ پاسخ

ماست یونانی رو از خیلیا شنیدم میگن خوبه ولی پسرم ماست سون رو بهتر میخوره تا یونانی

سمت ماهم ماست ماجان پیدا نمیشه من یه ماهه ماست محلی میدم ولی میگن پروبیوتیک یا پرچرب خوبه

دکتر گفت تا یکسالگی ممنوع هس

من سون میدم

ماست پاستوریزه

ماست ماجان خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی