تو ۵ هفته قلب جنین تشکیل شده یا نه؟
#پوشک #واکسن

۱۸ پاسخ

من که میخاستم سقط کنم اصلا به هفته و قلب جنین توجه نداشتم چون اصلا دلم نمیخاست نگه دارم و اصلا هم شرایطشو نداشتم

نه تازه ۷هفته به بعد تشکیل میشه

حالا ک شوهرت راضی شده یکم دیرتر برو سنو چون ممکنه تشکیل نشده باشه ۶ هفته یا ۷ هفته برو

از هفته ۶ به بعد تشکیل میشه

ن زوده دیر تر برو

بله از ۵ تا ۸ هفته تشکیل می شه

زن داداشم بارداره پنج هفتش قلبب داره

چرا سونو نمیری که مطمئین بشی

دوست منم آخرین پریودش اردیبهشت بود اونم فکرمیکرد ۵هفته اس رفت سونو دید ۷هفته

تو که سونو ندادی چطور میگی ۵هفته هستی

ن من رفتم تشکیل نشده بود

۶ تا ۸ گاهی هم ۱۰

من ۵ هفته و چند روزم بود تشکیل شده بود

معمولا ۶ تا ۸ هفته تشکیل میشه

فکر نکنم باید ۷ هفته باشه بعد

اگه بتونی یه دوهفته صبری بعد بری

قلب پایان ۶ هفته

بله انشاالله

سوال های مرتبط

مامان گل پسروتوراهی💙 مامان گل پسروتوراهی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی