۳ پاسخ

اگه ۱۰۰باشی و با رعایت و رژیم غذایی پایین نیاد مصرف قرص پایین نیاد دکتر اون وقت انسولین تجویز میکنه من سر گندم از ۵ هفته قند بارداری گرفتم و تا ۷ ماهگی هم روزی دوتا متفورمین میخوردم قند ناشتام بالا بود اصلا من ن قند میخوردم ن چیزای شیرین برنج و نون هم خیلی کم میخوردم قند بعد صبحانه و غذا نرمال بود فقط ناشتا همیشه بالا بود دو هفته ای یه بارم آزمایش میدادم دکتر دید هیچ تغییری نکرده تو ۷ ماهگی دیگه انسولین تجویز کرد همراه با مصرف قرص

قند ناشتا دکتر بهم گفت باید زیر ۹۰ باشه و قند بعد از صبحانه زیر ۱۲۰ واسه من جفتش رو همین عدد گیره.و به شدت دکتر میگه انسولین بزن ولی من شروع کردم متفورمین خوردن شبی یدونه.

گلم قندت که خوبه من ۱۰۳بود متفورمین میخورم شبی یکی

سوال های مرتبط