۴ پاسخ

واییییی من پریودی اولم فوارهههههههه ی خون بود خیلیییییی شدید بود درکت میکنم چی میگی

مفنامیک هر ۸ساعت بخور

کچلمون کرده بودی که چراپریود نمیشم حالا هم میگی خونریزی خوب همه توی پریودی خونریزی دارن دیگهه

خو پد همرات نیس؟ قرص مفنامیک اسید؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی