سلام دوستان باردارم و سرم خیلی درد می‌کنه چیکار کنم؟؟

۸ پاسخ

اگر خیلی اذیتی فقط تنها قرصی که میتونی بخوری استامینفن ساده ۳۲۵ اگر خوب نشدی ۵۰۰ شو دکتر زنان بهم گفت

برو دکتر منم امروز سردرد بودم رفتم دکتر فشارم خیلی پایین بود سرم زدم خوب شدم

وای منم همینم همش سردردم دیوونه شدم

آب زیاد بخور و استراحت کن تو محیط تاریک و آروم

اول فشارتو بگیر

استامینوفن ساده بخور

بدنت کم آب نیست آب ده لیوان میخوری

عادیع هیچی نباید انجام بدی سردرد برای بارداری هستش

سوال های مرتبط