۴ پاسخ

سلام عزیزم منو میاری گروهتون داخل روبیکا ؟

من فاموتیدین خوردم بهتر شدم

اره من بودم از هفته ۱۵ اینا بهتر شدم
نگران نباش طبیعیه

طبیعیه عزیزدلم
فقط باید دکتر برات دارو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری