قرص فاموتیدین 40 بخور
ماست هم خوبه
من فاموتدین 40 میخورم هر موقع اینجوری میشم
من همینجوری بودم دکتر بهم قرص پنتوپرازول داده صبحا ناشتا میخورم ، شیر سرد هم موقتا آرومم میکرد ولی این قرصه خیلی بهتر بود
به من دایمیتیکن داد گفت دارو ایمن هست
شیرسرد بخور
گردو بخور سریع اروم میشی
تو ماستت غنچه گل سرخ پودر کن بریز
ماست بخور
عزیزم سعی کن غذا های چرب و پر ادویه نوشابه اینا نخوری
زیرش کم کن نجوشه😂😂
شوخی بود
نمیدونم چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.