خانما میگم معدم میجوشه نمی‌دونم متوجه منظورم میشید یا نه از خونه میگم می‌خندن بهم😂

۸ پاسخ

به خاطر اسید معده هست، میتونی صبحا نیم ساعت قبل صبحانه قرص پنتومید ۴۰ بخوری

منم معده‌ام اذیت میکنه و میجوشه

خوبه همه همدردیم🤣🤣🤣

دقیقا دیشب من به همسرم همینو گفتم 😄

فقط یه باردار متوجه میشه خواهر🥲

بله درک میکنم منکه میگم انگاری کبریت میزنن همسرم میخنده

وای راست میگید نمیشه بکسی توضیح داد

الهییی میدونم چی میکییی😂😂

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری