به خاطر اسید معده هست، میتونی صبحا نیم ساعت قبل صبحانه قرص پنتومید ۴۰ بخوری
منم معدهام اذیت میکنه و میجوشه
خوبه همه همدردیم🤣🤣🤣
دقیقا دیشب من به همسرم همینو گفتم 😄
فقط یه باردار متوجه میشه خواهر🥲
بله درک میکنم منکه میگم انگاری کبریت میزنن همسرم میخنده
وای راست میگید نمیشه بکسی توضیح داد
الهییی میدونم چی میکییی😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.