معدم داره میجوشه خیلی اذیتم رفلاکس نیست انگار معدمو آتیش زدن

۹ پاسخ

دکتر با من پنتوپرازول ۴۰ گفت ناشتا بخور
از دکترت بپرس ببین مجاز هستی بخور

عرق نعنا بخور

باید فاموتیدین بخوری

عرق نعنا امتحان کن

وای دقیقاً منم هنمجوریم

وای منم همینجور شدم دقیقا

یه تیکه نون خشک بخور ببین بهتر میشی
شب ها هم به پهلو چپ بخواب و دو تا بالشت بذار زیر سر و شونه هات

بهت شربت المونیوم ام جی ندادن مگه؟

خیلی بده با هیچیم خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری