۱۱ پاسخ

اسید و سوزش معده دیگه خستم کرده تاتوی دهنم از اسید میسوزه🥺😭

خیار و سیب و ماست بهترت نمیکنه؟

شربت ادی ژل بخر مجازه

منم همینطوریم دائم تهوووع

از معده درد نگووووو جونم در میاد بخدا صب تا شب 😭😭

من تا الانم درد معدم خوب نشده🥲

طبیعیه منم انقد اذیت میشدم فقط گریه میکردم عادی میشه

من دیشب بخاطر اسید معده از خاب پریدم در همین حد طبیعیه🫩

منم خیلیییی اذیتممممم

من تا ۱۲ هفته دردشو داشتم بعدش دیگ خوب خوب شدم

من که تا مرز مرگ میرم و دوباره برمیگردم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری