۳ پاسخ

هنوز خیلی زوده واسه زایمان عزیزدلم

اخه دوروزه استراحت کردم خوب نشدم هیچ بدتر هم شد

شیاف بزار استراحت کن این کمردردا عادیه با کمردردهای زایمان فرق داره

سوال های مرتبط