۲ پاسخ

سلام خانوما
من دخترم پوشک. مابیبی داره
اما وقتی مابیبی میکنم بدنش و پاهاش قرمز میشه
چن باری هم لاستیکی کردم همینطوری شد
کسی میدونه یا نه
یه راه کار بهم بده

نه تا بعد ۳ ساعت بهش شیر بده اگه دارو داده بعد ۱ ساعت

سوال های مرتبط