یعنی دقیقا حس میکنم سر بچه اومده پایین هفته دیگه سنو دارم خداکنه تیر بیاد

۵ پاسخ

چرا دوباره سونو داری؟

منم همش تا یکم راه برم واژنم یچی فرو‌میره دیشب سرش انقد پایین بود تیر میکشید نفسم میرفت 🥲

منو شما باهمیم

چون من امروز رفتم بیمارستان برا ۷تیر نوبت سزارین داد

سزارینی ؟

سوال های مرتبط