من برای پسرم دیروز واکسن زدم چقدر قبلش استرس داشتم ولی مثل واکسنهای دیگه گذشت.دیروز تا قبل خواب پا درد نداشت ولی بعد از اینکه خوابید و بیدار شد پاهاش سنگین شد و درد میکرد ولی خب با بازی سرگرم کردم خدا رو شکر گذشت.امروزم گرمش کردم و راه افتاد
برای پسر من سنگیننبود
پا درد هم اصلا نگرفت
فقط دوبار سرش گرم شد با استامینوفن همکنترل شد
۲۴ ساعت بعد هیچ مشکلی نداشت
دخترم دستاش زدن یکی از دستاش درد میکنه بهونه میگیره و گریه میکنه به استامینوفنم حساسیت داره نمیتونم بدم بهش
سلام فدات من دخترم امروز زد واکسنو اصلا چیزی حس نمیکنم خییییلی کم سرش گرم بود امروز ولی خودش متوجه نمیشه بازی میکنه میخندهبهونه هم نمیگیره
ن بخدا سنگین نیست کن دوماه تمام استرس گرفتم
تبش قابل کنترل بود پادردم ک اصلا نگرفت
برای ما ک سنگین نبود
ن تب کرد ن پا درد داشت
خیلی عادی بود
به سلامتی بزنی
عزیزم
گلی متولد چ ماهی ۱۴۰۳ هست که واکسنش میزتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.