بذارش آفتاب و شیر بهش بده
اگه شیر خودت رو میدی شیر خشک هم کنارش بده که حجم ادرارش زیاد بشه و دفع کنه
پسر من هم همینطور بود ،با دستگاه همش برمیگشت
عرق کاسنی هم خیلی خوبه خودت بخور... و اینکه اصلااا اصلااا گرمی جات نخورین ..زردیه بچه ی من خوب شده بود تقریبا بعد چند روز من کاچی خوردم بعد دیدم دوباره بیشتر از قبل زردیش برگشته ..
من بچه ام زردیش رو ۱۳ بود با وجود سه روز تو دستکاه یه کپسول ردغتی دکتر نوشت سه شب پشت سر هم دو قطره دادمدخیلی خوب بود اومد رو ۷ بعد اونم دی کم کم پایین اومو
عرق کاسنی و شاهتره باهم قاطی کن نصف لیوان قبل صبحانه نصف لیوان هم قبل شام بخور
شکم بچه رو شل میکنه و تند تند مدفوع میکنه و زردی شو رد میکنه
پسر من فقط اینجوری خوب شد
خودت چیزای زرد رنگ نخور.اب هویچ نخور زرد چوبه استفاده نکن و دمای خونه رو خنک کن تا عرق نکنه.عرق کنه اب بدنش کم میشه زردیش زیاد میشه.
دکتر برا دختر من کپسول نوشته بود که سوراخش میکردم روزی سه بار یک قطره میریختم دهنش خیلی فرق کرد.تو دستگاهم موند.دستگاه خیلی فرق کرد براش.و اینکه تند تند شیر بده هرچقدر دفعش زیاد باشه زردیش میاد پایین
تند تند شیر بده و ترنجبین و شیر خشت خیلییییی خوبه هم خودت بخور هم بده به نی نی تون
دستگاه اجاره کن تند تند شیر بده و هیچ دارو یا داروی گیاهیی بهش نده که خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.