سونو رشد و چسبندگی ۶۲۰۰👀🫡🤬

۵ پاسخ

برای من ۳۴۰۰ شد

یا ابلفضل

بعضی جاها الکی گرون میگیرن من پیش دوتا سونو معروف رفتم یکیش ۱۳۵۰گرفت واسه رشد یکیش ۵تومن

بدون بیمه ؟,جا معروف رفته بودین ؟

من انومالی رو ۲۲ فروردین ۶ داده بودم
دکتر من هنوز نخواسته اینارو ازم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری