شده نوزادتون بی دلیل اسهال باشه؟ تو ۱۰ ۱۲ روزگی؟

۳ پاسخ

در حالت عادی پی پی نوزاد که شیر مادر میخوره زرد و آبکی و دون دون داره به این میگی اسهال؟ پسر بزرگم روزی ده تا پوشک پر از پی پی میکرد دکتر گفت نرماله وزنش خوب بود شیر هم زیاد میخورد

عزیز ویروس جدیدی که آمده علایمش تهوع و اسهاله نمیگم خدای نکرده نی نی رو گرفته ولی علتش رو پیگیری کن

بی دلیل نه ، دلیل داشت

سوال های مرتبط

مامان دوتا قلب 🩵 مامان دوتا قلب 🩵 ۳ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی