۴ پاسخ

منم خیلی خسته شدم کاش زودی بدنیا بیاد دیگه اصلا کشش ندارم

توروخدااا تحمل کن من دخترم ۳۶هفته و سه روز بدنیا اومد خیلی کوچولوعه هرچی بچع کاملتر بشه به نفع خودته

دوش اب گرم

درد نداری؟

سوال های مرتبط