حس میکنم دارم سرما میخورم گلوم درد میکنه . چی بخورم زودتر خوب شم ؟

۵ پاسخ

بخور سرد

ای جوش عسل ابلیمو شست و شوی بینی با اب نمک با سرنگ راحته…قرقره اب نمک

من همین الان بیمارستانم حالم بد بود از گلو درد ابریزش عطسه سرم زد بعد گفت دیف هدرامین گفت قرقره کن برا گلوهات

هیچی آب نمک قرقره کن فعلا تا مطمعن شی بعد برو دکتر سرم سوزن بزنه برات دیگه هفته ها آخری عیب نداره ولی سرخود هیچی نخور

ترکیب آب پرتقال و لیمو شیرین و لیمو ترش،ترکیب آبجوش و عسل و آبلیمو

سوال های مرتبط