اپتامیل پپتی وزن دهیش جطوره؟

۳ پاسخ

خیلی شیر داغونیه دختر من بیشتر بالا میومد

خوبه ولی تلخه

عالیه من ۳ دویست ب دنیا آمد الا با ابتامیل شد ۶

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی