۲ پاسخ

خیلیاا انجام میدن
ما چنتا گروه داریم و تعدادمونم زیاده
هرکی عمل شده بچشو بسلامتی بغل گرفته ، حتا دوقلو و ۳قلو هم داریم
بعضیا بچه دومشونم حامله شدن و چون حاملگی دونشون بوده دیگه نترس شدن و اصلاااا مراعات نکردن یک حاملگی عادی داشتن مثل بقیه

اره عزیزم من ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ انجام دادم

سوال های مرتبط