من ازمایشم ntd مثبت شد ریسک ۱به ۵داشتم رفتم دکترپریناتولوژی سونو کرد گفت سالمه تواین ازمایشاخطازیاد میزنه اصلا نگران نشو توکلت به خدا باشه میدونم چی میکشی ولی مطمئن باش میری سونو میدی میبینی بچت سالمه
آزمایش انتی و سونو آنومالیت خوب بود؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.