۲ پاسخ

من ازمایشم ntd مثبت شد ریسک ۱به ۵داشتم رفتم دکترپریناتولوژی سونو کرد گفت سالمه تواین ازمایشاخطازیاد میزنه اصلا نگران نشو توکلت به خدا باشه میدونم چی میکشی ولی مطمئن باش میری سونو میدی میبینی بچت سالمه

آزمایش انتی و سونو آنومالیت خوب بود؟؟

سوال های مرتبط