خودت تند تند ببرش دستشویی شده به هزار ترفند و بازی
من کلا دوروز اذیت شدم بعد از دوروز خودش میگه
بچه ی منم هنوز نمیگه 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
منم همین شرایطو دارم ولی نمیشه مایعات ندی بهش که
تابستونه گناه داره
بنظر من هنوز اصلا آماده نیست....و دیرم نیست که جای نگرانی داشته باشه...من خودمم هنوز اقدام نکردم چون میدونم دخترم آمادگیشو ندارع...
من سه ماهه روانی شدم نه میگه نه آمادگی داره
یک هفته اس دوباره پوشکش کردم
چون دوست دارن همش بازی کنن عیب نداره یاد میگیره واقعاً خیلی خیلی راحت میشی از پوشک بگیری یه مدت سخت بعدش راحت میشی.
دختر من نمیزاشت پوشکشو عوض کنم نمیزاشت پوشکش کنم الآن هر وقت داشته باشه میگه میریم سرویس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.