استراحت کن کار نکن ورزش نکن
من دلدرد پریودی وکمر درد داشتم از صبح رفتم ان اس دوبار نوار گرفتن و شکممو معاینه کردن خداروشکر انقباض نبود شما هم برو بیمارستان یه نوار بده خیالت راحت بشه چون به من گفتن اگه انقزاض باشه باید امپول ریه بزنیم
حتما برو پیش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.