خانما من درد دارم کمرم شکمم درد میکنه چیکار کنم پهلو درد هم دارم

۳ پاسخ

استراحت کن کار نکن ورزش نکن

من دلدرد پریودی و‌کمر درد داشتم از صبح رفتم ان اس دوبار نوار گرفتن و شکممو معاینه کردن خداروشکر انقباض نبود شما هم برو بیمارستان یه نوار بده خیالت راحت بشه چون به من گفتن اگه انقزاض باشه باید امپول ریه بزنیم

حتما برو پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی