۶ پاسخ

حتما باید با دمیار استفاده بشه
اما یه دکتر دیگه نشون بده
من دکتر پسرم نوشت دکتر نبوی فوق تخصص اسم و آلرژی گفت بنداز آشغالی

اون قسمت سورمه ایی رو بردار بعد بذار داخل دهن بچه یا به دوبار وصل کن رو صورتش نگه دار ، اسپری کن

برا سرفس

من موقعی ک پسرم سرماخورده بود دکتر از این اسپری ها بهش داد
گفته با دمیار استفاده کنی؟؟
باید این قسمت سورمه ای رو باز کنی بزاری روی دمیار یا داخل دهانش اسپری کن
قسمت گرد فلزی رو فشار بدی اسپری میشه

عزیزم دختر من سرما داشت دکتر بهش داد .

آسم داره؟؟؟چطور تشخیص داد؟؟؟

سوال های مرتبط