خانما این چیه توی بازوی بچمه گردی سفته زیر پوستش

تصویر
۱ پاسخ

عوارض واکسن های بدو تولد هستش بچه منم همینجوری بود
دست نزن خودش ب مرور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها ۷ ماهگی
مامان مسیح🩵 مامان مسیح🩵 ۱۲ ماهگی