سلام خانما هزینه سونو و آزمایش ان تی(سه ماهگی) چقدره؟

۷ پاسخ

من برا هفته بعد نوبت دارم پرسیدم سونو ۴۸۰۰ ازمایش ۱۷۰۰ حالا بازم بستگی ب جایی داره ک میخوای بری زنگ بزنی بهت میگن

سونو۲۹۰۰
ازمایش۱۸۰۰

سونو ۲۷۰۰

من اردیبهشت انجام دادم
سونو ۲۷۰۰
آزمایش ۱۴۰۰

سونوگرافی ۱۷۰۰. ازمایش ۱۹۰۰شد برا من ۷خرداد انجام دادم

من سنو ۷ ازمایش ۱.۵۰۰

آزمایش ۱۷۰۰ شد واسه من سونو انتی ۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته چهاردهم بارداری
مامان کنجدی🐣💗 مامان کنجدی🐣💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته پانزدهم بارداری