من برا هفته بعد نوبت دارم پرسیدم سونو ۴۸۰۰ ازمایش ۱۷۰۰ حالا بازم بستگی ب جایی داره ک میخوای بری زنگ بزنی بهت میگن
سونو۲۹۰۰
ازمایش۱۸۰۰
سونو ۲۷۰۰
من اردیبهشت انجام دادم
سونو ۲۷۰۰
آزمایش ۱۴۰۰
سونوگرافی ۱۷۰۰. ازمایش ۱۹۰۰شد برا من ۷خرداد انجام دادم
من سنو ۷ ازمایش ۱.۵۰۰
آزمایش ۱۷۰۰ شد واسه من سونو انتی ۲ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.