۱۷ پاسخ

آره خدا رو شکر به امید پیروزی

خداروشکر✋🏻✋🏻
قرار نیست به خاطر مشکلات اقصادی باج بدیم به سگ زرد جنین خور و پدوفیلی

به امید نابودی خودشونو وطرفداراشون و جدوابادشون

کم گرونی بیدادمیکنه دوباره اینم شروع بشه بدبختی روبدختی ماکه بخاطرگرونی داریم ثانیه ایی میمیریموزنده میشیم بسه خسته شدیم دیگه دوباره جنگ

وای بخدا دیگه خسته شدیم..... من دیگه اصلا توان ندارم 😑😔

الان دوباره نت هاروقطع میکنن

سلام شکیلا جان لطفا پیامای خصوصیتو چک‌کن عزیز
مرسی

حالا مگه مهم از کدوم شهر زدن؟
خدایی اونایی که میگن حوصله جنگ نداریم از وضعیت الان راضی هستین؟
بذارین یا جنگ بشه و بمیریم راحت بشیم ، یا این اوضاع فلاکت بار تموم بشه

اره.

وای نه خدا کنه جنگ نشه نزدیک نوبت دکتر دخترمه اگه باز جنگ شروع بشه نمیتونم ببرمش پیش دکترش دیونه میشم

بله درسته

خدا کنه جنگه نشود

کاش تموم کنن خسته شدیم

وای😩

اره اینجا بدجور صدا میاد

چشم و دلمون روشن😭😭

نمی دانم از هر جایی می زنن زدن دیکه

سوال های مرتبط

مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی