۳ پاسخ

من جاریم هشت ماهه بود امپول زدن بچه مرده به دنیا اومد یکی از همسایه هامون 5ماهه بودقرص بهش دادن بچه تکه تکه همراه خون بدنیا اومد

فک کنم یه قرص میزارن داخل واژن که رحم باز شه
بچه بیفته

۵ ماهگی که بچه زنده نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری