میگن بخور بعدش بچه میاد هوا داشته باش 😂😂💔
کاملا طبیعیه دختر منم می خوره
آره منم دیدم دیگه .
چیز طبیعیه
داره بدنشو میشناسه، مشکلی نداره. بچه ها اولین راه شناختیشون دهنشونه
مراحل تکامل رشدشه وطبیعیه
بده بخوره
نوش جونش😃
بزار راحت باشه 😂
بچه منم همین جوره هیچ کاریش نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.