۹ پاسخ

میگن بخور بعدش بچه میاد هوا داشته باش 😂😂💔

کاملا طبیعیه دختر منم می خوره

آره منم دیدم دیگه .

چیز طبیعیه

داره بدنشو میشناسه، مشکلی نداره. بچه ها اولین راه شناختیشون دهنشونه

مراحل تکامل رشدشه وطبیعیه

بده بخوره
نوش جونش😃

بزار راحت باشه 😂

بچه منم همین جوره هیچ کاریش نمیشه کرد

سوال های مرتبط