سلام دوستان گوجه تو سوپ بچه ها تو این سن میشه ریخت؟

۵ پاسخ

بله من با مشورت دكتر از ٧ ماهگي ريختم

بچه های که رفلاکس دارن باید دیرتر گوجه بهشون بدی من دخترم تو غذاش که می ریختم همون روزش خیلی بالا میآورد دیگه بهش ندادم

نه میگن حساسیت زاست

مامان یه سوال مهم 👀💛
نی‌نی‌ت غذاشو با ذوق می‌خوره یا هی باید دنبالش بدوی؟ 😅🍲

اگه:
❌ کم‌اشتهاست
❌ وزنش خوب بالا نمی‌ره
❌ یبوست یا رفلاکس داره

نذار بیشتر اذیت شی 🤍

من توی کانالم کلی ایده غذای سالم، خوشمزه و امتحان‌شده برای کوچولوها می‌ذارم 😍✨
از پوره‌های ساده تا غذاهایی که بچه‌ها واقعا دوست دارن و میان‌وعده‌های مقوی 👶🏻🍜

🎁 یه هدیه ویژه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان
بر اساس سن و شرایط دقیق نی‌نی‌ت 👌🏻💛

اگه می‌خوای بدونی دقیقا چی بدی که هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕

بیا اینجا:
@ninifoodartam

یا مستقیم پیام بده:
@Atena_0422

✨ فقط کلمه «برنامه رایگان» رو بفرست

نه هشت ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی