۴ پاسخ

من ار ۶ ماهگی هروقت علایم سرماخوردگی داشت دادم بهش

دکتر ب من گفت زیر یکسال ممنوعه ولی بعضیا میدن

چرا ندیم...من گاهی میدم .

کیی میگه ندیم

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی