من تو دوران حاملگی از سردرد مردم. یعنی همه ویار و تهوع داشتن من سردرد. دوای دردم هم فقط دوتاچیزبود .استامینوفن ۵۰۰ همراه با ویتامین ب۶. معجزه کرد. روزی یه دونه بیشتر نخور عزیزم
سلام شایدفشارت باشه فشارتوبگیر
سلام جنسیت پسره؟ مایعات زیاد بخور و اینکه بدنت حتما ضعیف شده معجون بخور خیلی جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.