مامانا وقتی واکسن زدین چجوری عاروق بچه ها رو میگیرین ؟؟

۲ پاسخ

همون عادی

زیاد پاشو فشار نمیدم به‌خودم
البته شیرخودمو میخوره آروغ نمیگیرم
فقط برا شیرخشک آروغشو میگیرم

سوال های مرتبط