بزن که بدبختمون کردی
بزن که عصبیمون کردی
بزن که جوونیم رفت
بززززن که خوب میزنی
من ری دم تو دهن تک تک این مسئولین که زندگیمون رو به گ وه کشیدن عوضیا
لعنت به این زندگی که افسردگی گرفتیم تو این یکسال🤦🏻♀️
الکی زار نزنید
هرجای دنیا که برید گرونی و تورم هست
خود مردم آمریکا دارن زجه میزنن
بهترین زندگی تو همین ایرانه
آب و برق و گاز و بنزین و اینترنت مفت
کیلو کیلو میوه و همه چی
کیلو کیلو برنج و روغن
نون مفت
خوشی زده زیر دل هرکی که داره ناله میکنه
لعنت ب همشون.....بخاطر قدرت....مردم رو بیجاره کردن....
بزن ک بدبخت شدیم،بزن ک ب پول نون محتاجیم.بزن ک گوز گوزت پدر ملتو دراورده.
بزن که ریدی به آیندمون
بزن ک ریدی ب آرزوهامون
😭😭😭😭😭
بزن جونیمون رفت بزن ک خاسته هامون شد آرزوی دست نیافتنی بزن ک شرمنده بچه هامون شدیم بزن ک مردم دارن از گشنگی میمیرن 🥺
خوش بحالتون که تهران نیستید 😭😭😭
عزیزم مثل اینکه بقیه و شما متوجه نیستین
ایران زده
اونا نزدنااا
ایران زده واسه نقض آ ت ش ب س
من خیلی حالم بد شده از صداهایی که قراره باز بشنوم و هربار تنم بلرزه
بازم؟؟؟ کی کجا
خاک برسرشون خسته شدیم الان کلی سرباز وآدمای بیگناه وکشته میشن
لطفا استرس بهم ندین الان خدا میدونه چقدر از مامانا ی باردار یادشیر ده این پیام میخونن استرس وترس میفته به جونشون
مگه ما چقدر عمر میکنیم ک همش باید منتظر بمونیم ایران درست شه....#جنگ گرونی تورم بدبختی آرزوهای محال آینده بچه هامون 😔
من خونمو تمیز کردم فقط
اگه بزنن باید جمع کنم برم خونه ننم
حداقل خونم تمیز باشه
چی شده؟؟؟
مگه صدایی شنیدن واقعا دارن میزنن
چیشده مگه
یا خدا بازم استرس😭 من برم کیف دخترمو آماده کنم نیاز شد برم بیرون😭😭
چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.