۲۱ پاسخ

بزن که بدبختمون کردی
بزن که عصبیمون کردی
بزن که جوونیم رفت
بززززن که خوب میزنی

من ری دم تو دهن تک تک این مسئولین که زندگیمون رو به گ وه کشیدن عوضیا

لعنت به این زندگی که افسردگی گرفتیم تو این یکسال🤦🏻‍♀️

الکی زار نزنید
هرجای دنیا که برید گرونی و تورم هست
خود مردم آمریکا دارن زجه میزنن
بهترین زندگی تو همین ایرانه
آب و برق و گاز و بنزین و اینترنت مفت
کیلو کیلو میوه و همه چی
کیلو کیلو برنج و روغن
نون مفت
خوشی زده زیر دل هرکی که داره ناله میکنه

لعنت ب همشون.....‌بخاطر قدرت....مردم رو بیجاره کردن....

بزن ک بدبخت شدیم،بزن ک ب پول نون محتاجیم.بزن ک گوز گوزت پدر ملتو دراورده.

بزن که ریدی به آیندمون
بزن ک ریدی ب آرزوهامون
😭😭😭😭😭

بزن جونیمون رفت بزن ک خاسته هامون شد آرزوی دست نیافتنی بزن ک شرمنده بچه هامون شدیم بزن ک مردم دارن از گشنگی میمیرن 🥺

خوش بحالتون که تهران نیستید 😭😭😭

عزیزم مثل اینکه بقیه و شما متوجه نیستین
ایران زده
اونا نزدنااا
ایران زده واسه نقض آ ت ش ب س

من خیلی حالم بد شده از صداهایی که قراره باز بشنوم و هربار تنم بلرزه

بازم؟؟؟ کی کجا

خاک برسرشون خسته شدیم الان کلی سرباز وآدمای بیگناه وکشته میشن

لطفا استرس بهم ندین الان خدا میدونه چقدر از مامانا ی باردار یادشیر ده این پیام میخونن استرس وترس میفته به جونشون

مگه ما چقدر عمر میکنیم ک همش باید منتظر بمونیم ایران درست شه....#جنگ گرونی تورم بدبختی آرزوهای محال آینده بچه هامون 😔

من خونمو تمیز کردم فقط
اگه بزنن باید جمع کنم برم خونه ننم
حداقل خونم تمیز باشه

چی شده؟؟؟

مگه صدایی شنیدن واقعا دارن میزنن

چیشده مگه

یا خدا بازم استرس😭 من برم کیف دخترمو آماده کنم نیاز شد برم بیرون😭😭

چخبره

سوال های مرتبط

مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی