۳ پاسخ

من با دخترمممم رفتیم دور دوز

اینجا هم بارونی به به با شوشو رفتیم دور دور

آنقدر این چند روز بارون دیدم حالم بد میشه یکم هوا خوب نمیشه با بچه بریم بیرون

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی
مامان 🧚‍♀️نیهان🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️نیهان🧚‍♀️ ۱ سالگی